Diskusia SME a jeden veľký progresívny boľševizmus

17. júna 2019, dominik6000, Nezaradené

Na začiatok svojho blogu by som chcel upozorniť že sa v ňom budú vyskytovať vulgarizmy a preto by som chcel administrátora poprosiť aby ich nechal , týkajú sa mňa a chcem aby si ludia urobili obraz.

 

Každý už asi pozná dvojaký kilometer riešenia administratora čističa v diskusiach Sme, taký typický bolševický prístup. Poznáme kolko urážok  vid Zomri sa objavilo na politikov ktorí nezdielajú ich jediné správne hodnoty a tieto sú tolerované  ved je sloboda prejavu a v rámci nastolenia nejakej neoliberalnej diktatúry sú ešte podporované…

 

Môj príspevok tohto znenia bol zmazaný , bol písaný pod textom o inaugurácii novej slovenskej prezidentky :

“ Kult osobnosti “ ala Sme

Pre mňa naveky zostane len medialnou sorosovskou hviezdou……slovenská prezidentka je len žart, ktorý sa stal dočasne realitou.

Ako dôvod zmazania príspevku : obviňovanie bez dôkazov

Z čoho som pani prezidentku obvinil ?  je sorosovská hviezda urážka?  ved predsa vyrástla na sorosovských mimovládkach a mala nevídanú podporu medií….čo je na tom klamlivé, čo sa nedá potvrdiť? . Ďalšia čas príspevku bol len môj osobný postoj k tejto žene….( predpokladám že nežijeme v dobe Stalina aby som ju musel velebiť)

Samozrejme toto je typický postoj denníka Sme ale tento môj mini príspevok vyprovokoval nejakého zúrivého čaputovca a poslal mi správu nasledovného textu :

 

Ty grc pojebaný

Že ťa tá stará smradľavá kurva nevišťala radšej do žihľavy      (fizzybublech4.  takto pekne sa označil)

 

Tu je vidieť kam speje ich  slušné Slovensko a akými ľuďmi to chcú dosiahnuť, predpokladám že to bude zase nejaký študentík z Bezákovho gymnazia alebo jemu podobný hrdina angažovaný progresívec. Ked sa tak Smetiari radi oháňajú termínmi fašisti Kotlebovci…ako by nazvali svojho progresívneho fanúšika …???