Verejná výzva študentom spolužiakom slečny Kubovičovej (terajšej Duriš)

27. júla 2020, dominik6000, Nezaradené

Dnes sa opäť vynorila kauza maturity Nicholsonovej , aký je to nehorázny hoax. Nuž tento hoax mohol byť zhodený dávno zo stola keby pani Duriš svoju maturitu nezahmlievala opisom nejakého maturitného vysvedčenia.

Ak by nejaký môj spolužiak zo strednej školy bol vo vrcholovej politike a niekto by sa ho snažil zdikreditovať že nemá maturitu a ja by som vedel že to nie je pravda, prvý by som sa prihlásil do medií a zavesil na socialne siete že tohto človeka poznám , chodili sme spolu do triedy a maturovali sme spolu. Urobil by som to aj keby to bol náhodou taký exot ako Matovič.

Preto predpokladám že aby sa raz a navždy umlčali hoaxy stačí tak málo, spolužiaci z triedy, fotky zo stužkovej, fotky zo stretávky…..to sa naozaj neozvali jej spolužiaci z roku 1995 aby jej pomohli…???

Vyjadrenia riaditeľky ako inštitúcie nemusia byť celkom pravdivé, predpokladajme že nejaké vysvedčenie slečna Kubovičová mala a ako k nemu prišla už môže byť o niečom inom, preto vyjadrenie riaditelky čoby predstavitelky inštitúcie ktorá sa nechce dostať na pranier nemusí byť tak presvedčivé ako napr. svedectvo triednej učitelky.

Je to podozrivé aj z toho dôvodu že novinári inokedy tak aktívny nezdvihli zadky a nenavštívili bývalých spolužiakov aby ich chránenkyňu „naveky“ očistili. Si predstavte ak by  to bolo pri niekom z LSNS také podozrenie, ešte aj školníka na smrtelnej posteli by vyhrabali.