Založ si blog

Nehodný biskup przniteľ, či chorá dáma?

Iste si všimli že dáma ktorá obvinila biskupa Chautura odhalila svoju identitu a prerozprávala svoj príbeh Denníku N. Keďže poznáme tento manipulatívny denník, ktorý musí mať “ vždy pravdu“ aj za cenu zvelebovania vrahov (Cervanová), je podozrenie že za prerozprávaním príbehu skôr ako kompetentné orgány vydajú rozhodnutie je ultraliberálna snaha si kopnúť do konzervatívcov.

Vráťme sa však k príbehu, nikto z nás nemôže dať ruku do ohňa  a tvrdiť že to tak nebolo alebo že to bolo presne tak ako popisuje.Prebehla veľmi dlhá doba a vyzerá to na tvrdenie proti tvrdeniu, pokial sa naozaj nepreukážu aj iní svedkovia, či v tomto prípade poškodené o ktorých sa dáma z  Anglicka tajomne zmieňuje. To že sa biskup Chautur teší dobrej povesti je všeobecne známe a jeho bývalí farníci nedajú na neho krivé slovo dopustiť, títo neveria tvrdeniam dámy z Anglicka. Ja som si prečítal jej obvinenia či tvrdenia a priznám sa zdajú sa mi málo vierohodné, ale možnosť že neklame sa samozrejme vylúčiť nedá…..

Takže čo sa mi zdá z jej výpovede nelogické :

Prvé spomienky, ktoré na neho mám, sú, ako si nás posadil na kolená, keď hovoril s babkou a s dedkom v kuchyni. Tam sa to však neskončilo. Jeho ruka šla pod tričko a na holý chrbát.

Som rodič a nedokážem si predstaviť aby návšteva si dovolila dotýkať sa mojej dcery  pri rozhovore  v kuchyni nazvyme to nevhodným spôsobom.Ak tam teda starí rodičia sedeli pravdepodobne nevideli to tak ako popisuje ,ak bola vtedy malá píše že sa to začalo od 6 rokov, dotýkanie sa holého chrbta , ruka pod tričkom mohla skôr vyzerať alebo znamenať nejakú hru na šteklenie v každom prípade ak tam bol sexualny motív tak by sa už jednalo o pedofíliu…..

 

Babka s dedkom si nič nevšimli?

Nie, a preto si myslím, že som nebola jediná, ktorej to robil. Vedel to robiť tak, aby si to nikto nevšimol.

Ja sa pýtam ako dajú hladiť prsia ( u malej školáčky by som skôr použil hrudník) aby si to nikto nevšimol, prečo by si to starí rodičia nechceli všimnúť? Samozrejme pri nejakom pritúlení malého dieťaťa mohlo prísť k pohladeniu  nazvyme to citlivejších partií ale aby to zahral nevšimavo muselo to byť skrátka chvílkové akoby náhodou…ale je tu rozpor biskup môže tvrdiť že to bolo pohladenie, dáma si to pamätá ako úmysel….

 

po tomto úvode dáma pritvrdzuje

Prišiel čas, keď chcel vidieť moju izbu. Martinka, ukážeš mi, kde spinkáš? Babky a dedka som sa opýtala, či môžem a oni mu veľmi dôverovali, lebo sme ho vnímali ako súčasť rodiny. Ja som zasa bola hrdá, že mu môžem ukázať, kde spím. Vzala som ho do izby, kde si ma k sebe privinul. Začal ma objímať, bozkával ma na tvár, na hlavu. Šiel rukami pod šaty, kde ma objímal a hladkal. Ruky potom zašli pod nohavice. Hladkal mi zadok. Potom ma vzal na posteľ, kde ma položil. Nevedela som, čo sa deje. Niekedy ležal pri mne, inokedy na mne. Obchytkával ma spredu, zozadu, po holom tele, po prsiach. 

 

pri tomto konštatovaní mi nesedí priebeh…kňaz na návšteve, starí rodičia  ho obletujú ako muchy , potom dovolia aby si išli pozrieť detskú izbu potiaľto je to v poriadku len ďalej návšteva sa bude zatvárať v detskej izbe s maloletou a  starí rodičia ktorí kňaza obletujú sa odrazu prestanú zaujímať čo sa deje v detskej izbe a dajú si na 20 min pauzu v obletovaní? Ako rodičia keby ste mali takú“ vzácnu“ návštevu nechali by ste ju len tak s malou vnučkou a napríklad by ste neboli zvedaví čo robia? nie preto že by ste si mysleli že niečo zlé ale len preto že ste zvedavý…jednoducho takýto priebeh je málo pravdepodobný, samozrejme iné by to bolo ak by nebol nikto doma, čo údajne tiež bolo ked bola väčšia…

 

Ako reagovali vaši starí rodičia?

Keď som zišla dolu, bála som sa, že uvidia, čo som urobila. Cítila som, že je to nesprávne, ale nechápala som ako. Bála som sa, že na mne uvidia to tajomstvo.

tomuto sa uveriť dá…ak sa to naozaj stalo pocit že sme niečo robili tajne , čo sa nesmie povedzme…ale ďalej

 

Hovoril vám, že to bude vaše tajomstvo?

Nie, nemusel, lebo onedlho sme šli do chrámu, kde sa hovorilo o tom, ako Eva zviedla Adama na hriech. Zaznievali príbehy o Márii Magdaléne, ktorá bola neviestkou a zvádzala mužov. A taktiež sa veľa hovorilo o šiestom božom prikázaní – nezosmilníš ani skutkom, ani myšlienkou. Pre mňa bol bohom na zemi a nemohol urobiť nič zlé, nemohol zosmilniť. Musela to byť teda moja vina, ja som ho zviedla. Ten pocit, že ja som ho zviedla, so mnou odvtedy zostal.

 

a toto sa mi zdá ako účelová manipulácia  bud dotyčnej dámy alebo dorobenia článku pre väčiu autenticitu…ale práve v tom je zádrhel. Zrovna ked sa to „stalo“ je kázanie o Marii Magdalene a neviestkach. Stále sa bavíme o dievčati ktoré má od 6 do 10 rokov a tu je pes zakopaný. Spomeňme si ked sme boli malý, mali sme čo ja viem 9 rokov komu z Vás ktorý ste ako deti chodili do kostola či náboženstvo hovorilo niečo 6 príkazanie smilstvo priznám sa už som bol teenager ked som to vedel , som to  bral v detstve  ako smilstvo to bude nejaké opilstvo, hýrenie a čo je neviestka? to som pokladal za nejakú nevestu, teda neviem ale pochybujem že rodičia v tak útlom veku vysvetlujú deťom tieto pojmy, no tu to  pani z Anglicka podáva ako keby jej to nadiktovala jej terapeutka  asi takto ste to prežívali, máte s toho traumu bud to v redakcii špatne pospájali časovo, lebo si myslím že  takéto pocity mohlo mať to dievča  až v neskoršom období ( povedzme 12 – 13 rokov). Teda neviem či druháčka na základnej škole môže mať pocit že niekoho zviedla….

 

Pamätám si, že keď som mala deväť alebo desať rokov, pokúsila som sa o samovraždu, pretože som sa cítila špinavá a hriešna. Pamätám si, ako som na prvom svätom prijímaní stála v bielych šatách v kostole a premýšľala som, ako ma Boh prijme za svoje dieťa, keď som taká hriešna..

Toto je naozaj otázka na psychologa či 9 ročné dieťa sa môže cítiť hriešna v takom zmysle ako to popisuje….

 

Z článku je jasné že dotyčná dáma mala psychické problemy , liečila sa ,všade chodila s terapeutkou, kríza v manželstve atd .  Ja si nedovolím tvrdiť že si vymýšľa pokladám za možné že naozaj to tak cíti, biskup bude tvrdiť že to bolo inak a možno ani on neklame, napíšem osobnú skúsenosť  s objatiami  duchovných či zasvätených, mal som asi 15 rokov , ked som sa ocitol v charitnom domove kde sme si prišli prevziať nebohého príbuzného v tom čase (ešte komunizmus) tam režim dovolil dosluhujúce mníšky ktoré sa starali o chorých, mníšky ktoré som videl prvý a posledný krát mi vyjadrovali hlbokú sústrasť objatiami, bozkami mne to bolo nepríjemné lebo v tom veku si takéto vymoženosti mohla dovoliť len mama (frajerku som ešte nemal), nemyslím že v tom mníšky videli niečo viac ako vyjadrenie spolupatričnosti.Preto to píšem že nemožno vylúčiť že za pohladeniami , objatiami mohla vidieť dáma z Anglicka niečo viac a vysnívať si Chautura ako princa…sen sa rozpynul ,ale duševne poznačil……ale rovnako tak to biskup naozaj mohol aj zneužiť. Pravda nás oslobodí, ale čo keď si tú svoju pravdu budú opakovať obidvaja?  Je to príbeh zneužívania, či je to príbeh pre diskreditáciu biskupa , Katolíckej Cirkvi vedený ultraliberálymi mediami? Nuž ak chce dotyčná dáma presvedčiť potrebuje nových svedkov,ktorí budú svedčiť tiež…samozrejme ak sú….nemyslím že keby biskup mal podobné chúťky žeby zneužíval len jednu osobu.Bude mať príbeh pokračovanie ? alebo išlo len o zasmradenie …..

Ako sa zo 17 novembra stal pre liberálnu kaviareň „Víťazný Február“

19.11.2023

Tak sa nám skončil sviatočný víkend spojený so štátnym sviatkom …Boja za slobodu a demokraciu….ako sa vzletne tento deň pripomína. Ako sa posledné roky stalo zvykom čoraz viac sa medialna úderka a výrazna časť politickej mapy Slovenska hlavne tá čechoslovakistická uchyľuje k rôznym klamstvám …….už sme si zvykli na banány, pomaranče, toaletný [...]

KDH mieri do progresívnej budúcnosti

13.10.2023

KDH je progresívna kresťanská strana, vedú a formujú ju ľudia katolíckej kaviarne , ktorí za svoj cieľ považujú „občiansku spoločnosť“ s naivnou predstavou ako kresťania a progresívci nájdu „spoločný“ jazyk. Keď pán Majerský konštatuje že Pelegrini s Hlasom si vybrali minulosť….tak potom zákonite on chcel aby si vybrali budúcnosť [...]

Todová nástroj maliara, alebo posadnutosť Ficom

14.01.2021

Medialna mafia napojená na americké tajné služby na robenie revolucii……to je medialna sebranka okolo denníka N . Možno sa niekedy dozvieme ako to bolo naozaj s vraždou novinára , komu to prospelo? Vláda Fica by predsa nikdy takú ritualnu vraždu nenariadila, ak by to bolo z vládnych kruhov, či im blízkych Kuciak, by zmizol bez stopy a slečna z východu by si žila s [...]

Kaczynski lech

Poľská vláda čelí kritike za spochybnenie ruskej stopy v Kaczyňského kauze

19.04.2024 23:16

Letecké nešťastie sa odohralo 10. apríla 2010 pri meste Smolensk na západe Ruska.

Navaľná

Julija Navaľná prevzala nemeckú Cenu za slobodu médií

19.04.2024 21:51

Manželia Navaľní dostali toto ocenenie "za odvahu prejavenú v hnutí odporu a za odvážny a nenásilný boj proti brutálnej diktatúre v Rusku"

súd, manhattan

Pred súdom na Manhattane, kde prebieha proces s Trumpom, sa zapálil muž

19.04.2024 20:37, aktualizované: 22:18

Polícia neskôr oznámila jeho totožnosť. Jeho čin mohol byť motivovaný konšpiračnými teóriami.

Azerbajdžan / Vojak /

Arménsko súhlasilo s vrátením štyroch okupovaných dedín Azerbajdžanu

19.04.2024 20:07

Dohoda sa zrodila na stretnutí, ktoré viedli podpredsedovia vlád oboch krajín.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 114
Celková čítanosť: 991359x
Priemerná čítanosť článkov: 8696x

Autor blogu

Kategórie