Čo ukrýva ten fantastický program SAS…??? jediný odborný….menej štátu.
Čo znamená menej štátu?
Menej štátu znamená že úspešní ludia , si zabezpečia vlastný blahobyt a štát sa im do toho nebude starať, bez problémov si zaplatia zdravotníctvo v špeciálnych klinikách, svoje deti pošlú do drahých zahraničných škôl a verejnú dopravu nepotrebujú. Áno presne títo ľudia nepotrebujú aby tu bol štát s nejakými regulačnými opatreniami, oni potrebujú nižšie dane aby sa im ľahšie podnikalo, ľahšie prepúšťalo a k tomu zlaté koliesko odvodový bonus, ktorý síce prinesie miliardový deficit v štátnom rozpočte , ale ked ho robí pravica tak je to OK, lebo naši ľudia bohatnú.
Vrcholom drzosti je že tento typ ľudí nesúhlasí s tým aby cez štátne sviatky boli pozatvárané obchody, lebo chcú mať denne teplé rožky tu je vidieť ich samoľúbosť , sebectvo že ich zaujíma len ich štandart a nie nejaká upracovaná predavačka s 500 eurovým platom, ktorá by možno tiež chcela byť s rodinou. Rovnako za ľudské právo považujú aby otrok mohol mať aj tri zamestnania a tým prekračoval hodiny v ZP, ked s tým súhlasí…(veď je predsa nutné platiť hypotéku a my predsa ideme ľudom oproti neobmedzujeme ich, kto chce nech pracuje od ranných zôr do polnoci…..)
Ani iné témy odborne zvlášť nezvládajú….ako zrušenie dopravy zadarmo vo vlakoch či obedy zadarmo. Už síce nehovoria že to zrušia úplne ale nahradia výraznými zľavami a aby to bolo spravodlivé aj v autobusovej doprave.Znie to pekne len nerealizovateľne. SAS pri svojej odbornosti si nevšimla že autobusovú dopravu zabezpečujú na rozdiel od železnice súkromní dopravcovia na základe zmluvy s VUC. Takže Sulík nemôže nariadiť VUC aby začali dávať napr 80% zľavu ….súkromní dopravcovia by okamžite začali pýtať dorovnanie strát od VUC a samozrejme VUC od ministra financií. Začala by sa papierová vojna koľko kde tých zadarmistov – či zľavárov cestuje a pri tvorivosti súkromných dopravcov by si iste vyfakturovali viac aj s požehnaním od VUC keby to malo istotu finančného vyrovnania. Pri železnici okrem jednej trate zabezpečuje dopravu štátna akciovka , nejaká ľudová tvorivosť je vylúčená lebo ministerstvo rozhodlo že sa pridá tolko a tolko či to kryje náklady skutočne už asi nikoho nezaujíma.Pri všetkých tých správnych riešeniach dať len tým socialne odkázaným, ktorí to skutočne potrebujú tieto rečičky majú jedno veľké ale….kto bude zisťovať kto má nárok kto nie,? kolko úradníkov to zhltne v dopravných podnikoch, v dopravných spoločnostiach kolko potvrdení o príjme, chodení po socialnych úradoch kolko je nezamestnanecké príjem rodiny atd. …preto je veta že budeme postupovať adresne ľúbivá ale nepraktická.Samozrejme že sa dá to vyriešiť tak že to budú len ludia ktoré evidujú úrady že sú v hmotnej núdzi, ibaže to znamená plošné zrušenie výhod.
Program SAS je program pre bohatých, každý zamestnanec by mal urobiť brrrr…..a to sme vôbec nemuseli zabrdnúť do kultúrno – etických otázok
Nie, je to o kšefte! Technológie tu už dávno ...
To si asi priveľmi zjednodušil.Totiž áno ...
Štát sa má postaravať o bezpečnosť a právny... ...
No ja som presvedčený o tom, že systém dostal ...
Samotní zakladatelia Liberalizmu neskôr priznali,... ...
Celá debata | RSS tejto debaty